zaterdag 9 februari 2013

Alfa 33

Aangezien ik niet meer weet hoeveel Slotcars ik heb, maak ik een start om in volgorde van aanschaf een korte beschrijving van mijn Slotcars te maken.

Mijn 1ste auto is een white-kit Alfa 33 van Slot-it.
De keuze was makkelijk gemaakt. Mijn eerste Classic Cup reed ik met een geleende Alfa 33 van buurman John. Een heerlijk autootje, wat lastiger was dat er met mij nog 3 rode Alfa's 33 aan de start verschenen.
Ik was dan ook gelijk verkocht aan de Classic Cup. Ik wist het wel. Er moest een Alfa 33 met andere opvallende kleuren komen. Dus ging ik het avontuur aan met een white-kit. Zonder ervaring spuiten en monteren. Vanaf dat moment zijn mijn kleuren oranje en blauw.
De gehele configuratie is geheel standaard, en tot op heden is dit een van mijn meest favoriete en betrouwbaarste Classic Slotcar. Die nog geregeld mee doet aan de Classic Cup.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten